Gmz5560 emen bir bebek için bence abartı sadece mama ile beslense evet normal ama emerken bu kadar mama abartı şu şekilde abartı anne sütü alıyor! O kadar mama yerine yine anne sütü alması daha iyi olur. Yine de annesi bilir tabki ama fikir danıştığı için ben bunu yazan kişiye fikrimi söyledim.