Merhabalar 16 aylık bir kızım var yani ne yapsam bir türlü şeyler yemiyor hep çorba muhallebi ezilmiş şeyler yiyor 6 aylıkken ek gıdaya başladık fakat hem anne sütü hem mama Ne yaptıysak içmedi bir türlü şeyler zaten yemiyordu bayağı kilo kaybetmişti Biz de çorba muhallebi tarzı püreli şeyler yapıp verdik o gidiş alıştı bir daha da asla taneli şeyler yememeye başladı Sabah kahvaltı yapıyor bulamaç şeklinde yumurta sarısı ezilmiş peynir suda pişirilmiş irmik öğlen meyve püresi yiyor ya da yoğurt uykudan Uyandıktan sonra çorba içiyor az ekmek doğranmış şekilde daha sonra bir ara öğün yapıyor muhallebi tarzında ya yulaf ya irmik suda pişirilmiş içerisine yine muz Ya da elma rendeleyip veriyorum akşam üzeri ise Evde ne yemek varsa Örneğin kuru fasulye onu çatalla ezip iyice yedirmeye çalışıyorum yarısını yiyor yarısını yemiyor zorla da olsa Ayranla birlikte yutturmaya çalışıyorum blender olunca yiyor yani ben hiçbir yere gidemiyorum çocuğum Dışarıda ne yer korkusuyla hep evdeyim tatile vesaire asla gidemem Bu durumda nasıl alıştırabilirim Lütfen bana yardımcı olur musunuz