yenibiranne4 Bebeğim 3.5 aylık Öğlen ikide uyudu 6sa uyandı. 1saat 40 dakika uyanık kaldı şimdi yine uyudu normal mi acaba
Evaninanasi yenibiranne4 besleniyorsa, bir sıkıntı görünmüyorsa normal. Ben de yaşıyordum. Hemen ebeye sormuştum çok uyuyor, bir şey olur mu diye. Gülmüştü bana 😂
yenibiranne4 Evaninanasi katilcivciv meta1 beyser Aselincimom Maka_Paka GulayUmutArenOnur Ya normalde böyle yapmazdı ondan dolayı korktum. Ateşi vs yok besleniyor ama uyumak istiyor😅
yenibiranne4 Evaninanasi katilcivciv meta1 beyser Aselincimom Maka_Paka GulayUmutArenOnur Ya normalde böyle yapmazdı ondan dolayı korktum. Ateşi vs yok besleniyor ama uyumak istiyor😅
GulayUmutArenOnur yenibiranne4 normal o aylar uykuya düşkünlük olabiliyor benim oğlum da 3 4 saat uyuyordu
Evaninanasi yenibiranne4 sıkmayın canınızı özellikle bazı dönemler uykuyu çok seviyorlar. Benim bebeğin 16 aylık ve hala uykuyu sever. Aşırı Fazla uyumaz ama az da uyumaz 😂
gulyabani yenibiranne4 benim kız da bugün toplam 6 saat uyudu. Hayatın adaleti yine yüzümüze tokat gibi çarptı çok şükür 😂şaka bi yana o aylarda oluyo hiç şey yapma keyfini çıkart ❤️
yenibiranne4 Evaninanasi uykusu güzeldi zaten de gündüz uykusu bu kadar uzun olmazdı normalde ondan korktum
Masalkizinannesi yenibiranne4 6 saat gündüz uykusu mu yaptı 😅 bunu kızım yapsa beni yogun bakıma alirlardi çünkü muhtemelen şoka girer 1 ay kendime gelemezdim 😂 maşallah diyelim 🧿 herhangi bir sıkıntısı yoksa yorulmuştur belkide sadece uyuyasi gelmiştir.
yenibiranne4 Masalkizinannesi 4 saat uyudu. Dün annemgile gitmiştim uyku düzeni biraz şaştı yerini yadırgadı falan bide gece geç uyudu normal uyku saatinde ondan olabilir