momyprinces Kızlar bende aşırı şişkinlik oluyor artı mide yanması da oluyor buda halsizlik yapıyor 3 4 gündür ne yapsam midem rahatlar bu halsizlik geçer
ebrarrdemmmiir momyprinces emzirme döneminde değilseniz sabahları aç karnına lansor kullanabilirsiniz hazımsızlığa iyi geliyo fakat doktora görünmeniz ve ona göre kullanmanız daha mantıklı olur bence
meryemceee Mide ağrısı için sabahları aç karnına bir kaşık tahin yemenin iyi geldiğini okumuştum ama denedim