annevekizii AysenurBaran 2 sene oldu tuzlaya taşınalı ama çok sıkıcı hiçbişey yok ve heryere çok uzak 😀
Dfncgdm2022 AysenurBaran bende tuzladayım cnm 3 sene oldu gelelı ama artık gıdıyorum buralardan tayınımız cıktı memleketımıze 🤗🤗
Dfncgdm2022 annevekizii evlendıgım ilk senesı sifaya gelıp oturmustuk ama ben yapamadım orda 6 ay zor dayandım valla sonra cıktım yayla mahallesıne tasındım
halemsrl AysenurBaran hic bilmiyorum ki ya buralarda öyle pek dolasmiyorum genelde bagdat caddesi kadiköy maltepe taraflarindayim
halemsrl AysenurBaran evet büyük migrosa bende gidiyorum :) gitmeni tavsiye ederim cocuk parki da var uzun bir yürüyüs yolu da Ikindiye dogru bebisimle cikip bi dolanip geliyoruz iyi geliyor
Hacer05 halemsrl tam olarak nerdesiniz muhtarlığın orda büyük büyük yeni binalar var orda mı oturuyosunuz yoksa
halemsrl Yaseoo nerde kaliyor hic bilmiyorum ya saglik ocaginin oralari biliyorum sadece:D Büyük migrosa yakin mi