aybarssmom_ Bebeğim 7 haftalık oldu meme reddi yaşamaya başladık bugün, tekrar döner mi ne yapmalıyım
senukkkk Merhaba bende aynı durumu yaşıyorum 8 haftalık kızım. Emzirme danışmanına gittik bugüN. Biberonu ve emziği kesinlikle bırakın dedi. Siz bu ikisini kullanıyor musunuz
aybarssmom_ senukkkk kullanıyoruz, sütüm yetmiyor başından beri mama ile destekliyoruz biberonla veriyorduk. Emziğe de 1 aylık olunca başladık