kaangokce Kızlar 18 gün önce sezeryan oldum. Dün dikiş yerinde ıslaklık farkettim dokunmam ile birlikte iltihap çıktı , silip temizlelyip batikonla pansuman yaptım ,bu durumu yaşayan var mı ikinci doğumum böyle birşeyi ilk kez yaşıyorum.