10 aylıkken emzirmeyi bırakan oldu mu arkadaşlar süreç nasıl geçiyor sizin ben 3 hafta olcak neredeyse bırakalı ama bebeğim o günden beri çok huzursuz. Bu arada sütüm yok ve bebeğim kendiside emmek istemiyordu ama 2 gündür sürekli göğsünü görünce gülmeye başlıyor ağzına almaya çalışıyor