mewooo Arkadaşlar bebeğim 10 aylık. Fakat emeklemiyor. Yattığı yerden kalkamıyor. Ayakları üzerine basmıyor. Sizin 10 aylık bebekleriniz nasıl acaba
Papatya-bahcesi mewooo benim bebeğimde 10 aylık , 6. Ayında emeklemeye başladı şimdi kendisi kalkıp koltuk kenarlarında yürüyo , bi kaç gündür 10 saniyede ellerini bırakıp duruyo ,her bebek farklıdır . Doktor söyleyince insanın içi rahat ediyo
Glsm4349 mewooo 11 aylık olduk ama parmak uçlarına basıyor emeklemiyor dönüyor sadece ve dişlerimiz henüz yok normal mi bilmiyorum ama ben de merak ediyorum 🤷♀️
mewooo durununannitoskosu hayır sormadım. Ama en yakın zamanda soracağım. Sadece bizim gibi olanlar var mı merak ettim
durununannitoskosu mewooo Tabiki vardır mutlaka emekleme sorun değil de yattığı yerden kalkmamayı ve basmamayı sorun zaten doktor muayenede anlar hemen belki zamanı vardır daha
mewooo Glsm4349 bizim 7 tane dişimiz var ama işte hareket sorunumuz var biraz bu da beni tedirgin ediyor
enc mewooo şuan nasıl bebeğiniz benimde 10 aylık oğlum var basmıyo ayaklarının üstüne alt üst dönüyo qmq hiç basmıyo
mewooo enc 21 aylık oldu. Ama hala desteksiz yürümüyor. Tutunarak heryere gidiyor. Koltuklara sandalyelere çıkıyor.