Bebeğim prematüre. Normal olarak iki buçuk aylık ama düzeltilmiş ayı 2 günlük. Biberonda 60 cc ile besliyorum. Emmesi az. Normalde 2 saatte besliyordum ama artık doymuyor. 1 saate 1 buçuk saate uyanıp acıkıyo. Bazen 60 cc ile doymuyor 40 cc daha veriyorum. Aptamil mamayla besliyorum. Sizce emmesi az olduğu için normal mi mamanın miktarı yoksa bi anormallik var Mıdır