ervaa38 Merhaba hanımlar ben anne sütüyle besliyorum bebeğimi bazen mama veriyorum mama üstünde 3 hafta içinde tüketin yazıyor son kullanma tarihi ama 2025 e kadar.açıldıktan sonra 3 hafta geçmişse mamayı atmam mı gerekiyor?
Aselincimom ervaa38 evet açıldıktan sonra 3 hafta bazı mamalar 4 hafta eğer bitmediyse atmanız gerekiyor
Deletedmom104 ervaa38 Evet havayla temas ettiği için max 4 hafta içinde bitmesi lazım. 2025 kadar dediği açılmadan, hava almadan olan tarih
Elfgrn ervaa38 açıldığı andan itibaren 3 hafta geçerli açılmadıktan sonra son tüketim tarihine kadar durabilir ama açıldıktan sonra 3 hafta