handegezer Canım anneler merhaba, bugün oğlumda kasık fıtığı olduğunu ve ameliyat gerektiğini öğrendim. İstanbul’da çok iyi diyeceğiniz, tavsiye edeceğiniz bir çocuk cerrahı var mı? Bir de ameliyat nasıl zor mu?
[silindi] handegezer zor degil canim bizim sunnetle beraber 30-40dk surmustu dikis bile minicik oluyo
gizemosi handegezer bizde 1 aylıkken öğrendik iki tane vardı sünnetle birlikte yaptırdık bizde zor geçmedi asıl ameliyattan önce zor geçmişti çünkü fıtık düşüp duruyordu yumurtalıklarına o zaman acillik oluyorduk ameliyattan sonra rahatlıyverdi oğlum
Sapsikanne handegezer ben tavsiye verebilirim maddi durumunuz uygunsa ya da özel sigortanız varsa Şişli memorialda Nüvit bey var benim oğlumu o ameliyat etti iki buçuk aylıkken çok ilgili ve donanımlı bir doktor
handegezer [silindi] İstanbuldaysan hangi doktora gitmiştiniz canım? İnşallah kolay olur bizim de prematüre doğdu oğlum
handegezer gizemosi insan kıyamıyor o yüzden tedirginim çok sağolun inşallah bizim de iyi geçer. İstanbulda Doktor arayışındayım