Busragokceberra Kızlar Antalya’da olan var mı inanılmaz yağmur yağdı ben kepezdeyim.Okullar tatil yarında
selmapiskin07 Busragokceberra ben alanyadayım. Burada normal yağış var ama haberlerden duydum. Çok yağmış Antalya ya
Busragokceberra NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Tünelde arabaların geçtiği yerde su dolmuş mahsur kalmış galiba
selmapiskin07 Busragokceberra Allah korusun ya şuan haber izliyorum da mahvolmuş. Ben manavgatlıyım normalde öyle aşırı yağmaz. Bu boyutlu bi sel ilk defa benim bildiğimde.