tuba2323 Kızlar aranızda anne sütü vermeyip 4 aylıkken ek gıdaya başlayan anneler var mı nasıl başladınız bebeğinize oturtmadan mı verdiniz verdiyseniz nasıl verdiniz kabızlık gaz vs yaşadınız mı
kimbumadam tuba2323 anne sütü yoksa mama verilir ek gıda değil Allahım doktorunuz yok mu ? Hiç post okumuyor musunuz? Bazı bebekler için cidden endişeliyim
yavrupotuncek tuba2323 ek gıda için daha erken onun yerine formül mama alın ek gıda zamanında hem formül mama hem ek gıda verirsiniz
lynrtrkmenn tuba2323 Patatesle başladım 4 aylık olduğu için ezdikten sonra ince suzgectende geçirdim patateste kabızlık durumu olmasın diye zeytinyagida koydum 3 gün kuralı ile ilk önce sebzelerle başla
tuba2323 kimbumadam Merak etmeyin doktorum ile görüştüğümde tadımlara başlamam gerektiğini söyledi. Bende söylediği şeyi mantıklı bulmadığım için buradaki deneyimli annelere sormak istedim
Tugbagdk kimbumadam Bazı bebekler mama ve biberon almadığı için anne sütü yetersizse eğer mecburi olarak ek gıdaya başlatılıyor bende erken başlamıştım bu sebepten ötürü.
lynrtrkmenn kimbumadam ne alakası var benimde bebeğim şuan 5 ayına giricek ancak yumurta ve süt alerjisi var hem çocuk doktoru hemde alerji doktoru oturur pozisyonda durabildigi için erken başlattırdi bizide tadımlara neye alerjisi olup olmadığını anlamak için insanları yargılamayin
eloliii Valla ek gıdaya eğer doktorunuz onay veriyorsa gayet 4.aydada tadımlarla birlikte baslanabiliyor.
kimbumadam lynrtrkmenn Niye erken başladıklarını anlamadım ama yanlış Yeteri kadar sıvı besleniyorsa beklenmeli Bakın bunu ben demiyorum 27748482262622 doktor diyor 1 tane kafayı yemiş çılgın doktor beni ikna edemezdi