Hanımlar merhaba oğlum 15 aylık yürümeye yeni başladı ayakkabı olmadan çok güzel yürüyor ta ki ayakkabı giydiresiye kadar ayakkabı giydirdikten sonra bi ağlama bi bağırma yere basmama gibi hareketleri var nasıl alıştırabilirim deneyimlerinize ihtiyacım var 🤷♀️❤️