Başına gelen var mı? Geldiyse nasıl geçirdiniz? Bebeğim gaz çıkartırken çok ağlıyor, büyük tuvaletini yapınca ve yaptıktan sonrada. Çok üzülüyorum ne iyi gelir? Doktor fito krem verdi ama pek bi işe yaramıyor geçer gibi oldu sadece sonra yine aynısı.