Merhaba Sorum başlıkta 2 gündür kanda enfeksiyon çıktı kızım 3 buçuk yaşında antibiyotik kullanmaya başladık Dolven ve calpol dönüşümlü çok yükseldiğinde veriyorum bu durumu yaşayanlar var mı sanki ateş hiç geçmeyecek gibi geliyor yarın tekrar çocuk doktoru randevumuz var böyle bir durum başından geçen var mı acaba ne önerirsiniz ılık duş c vitamini yoğurt ne varsa yapmaya çalışıyorum ama çok zor bir durum yorumlarınızı bekliyorum