Cns_5454 Ssude ben 2.ayıma yeni girdim daha regl diye düşünüyorum . Başka bir şey olabilir mi bilmiyorum
Cns_5454 alparslanozyildiz emziriyor muydunuz o ayrıntıyı vermemişim emziren anneler daha geç oluyor dediler bana o yüzden biraz telaş yaptım
alparslanozyildiz Cns_5454 emziriyorum canım hatta ilk gün sütüm biraz az geliyor sonrası günler de yine normal sağım da yaptığım için azı fark ediyorum 😊
nurozturk0318 Ya kızlar benimde bebeğim 7 aylık olacak 5 gün sonra 2 gündür geliyor ama çok az mesela dün 1 2 damla geldi bu gün 10 damla fln pembe açık kırmızı gibi değişik adet mi oluyorum anlamadım
AnneBebek- nurozturk0318 evet doğum sonrası ve emzirirken, lekelenme şeklinde olan şeyler de regliden sayılıyor
AnneBebek- Cns_5454 45. Günde falan oldum ondan sonra da her ay oldum emzirirken de düzenli oldum doktorum bazen olursun bazı aylar olmayabilirsin düzensizlik uzun süre sürebilir endişelenme demişti