Oğlumun da 2 gündür akıyor burnunu çektiriyorum fizyolojik suyla ama yine oluyor emerken zorlandı bende bi yerde okumuştum baş yastığını biraz yüksek yapın diye yaptım işe yaradı geceleri daha iyi uyuyor gündüz var akıntı sadece uyurken rahat ediyor normalde yastıksız yatırıyordum ben inş alışmaz ya oğlum 13 aylık