Merhaba kızlar bebeğim 5 gündür hasta öksürüyor burnu tıkalı bazen de akıyor.doktor klamer(antibiyotik) enfluvir (içmeyince oselmir aldık) ve hava verdi.3-4 gündür kullanıyoruz bebeğim bugün özellikle çok uyuyor nerdeyse emmeye bile kalkmıyor ben kaldırıyorum.böyle bi etkisi oluyor mu ilaçların bilgisi olan var mı? Ve iştahsız çok zor emiyor