rusene uyumadan önce bir şey vermiyorum. Aşkam üstü 19.30 gibi yemek yiyor. 22.00 de uyuyor. Arada biraz vakit kalıyor tabi, meyve falan yiyor o arada. Bir şey versemde yemez zaten. Akşam yemek yerse şükrediyorum ben. Emziriyorum bir de o da tok tutuyodur illa ki