Çok zor bir dönem, yinede bebeğimiz ve kendimiz için en iyisi çalışmaq. Bebek masraflarına kocam yetişemiyor ben maaşımla bebeğimin tüm ihtiyaçlarını karşılıyorum bu yüzden çalışmaya başladım. Vicadanen, ruhen ve bedenen çok yorqunum ama bebeğimede herşeyin en iyisini yapmam lazım.