Bikaç defa postta denk gelmiştim burda sütüm tuzlu diye yazan annelere 🙄 nasıl oluyor filan derken bende şuan aydı dertten muzdaribim.. Bebeğim 6 aylık meme reddi yaşıyoruz bir süredir geceleri veya uykudayken çok güzel emiyor ama uyanıkken pek yanaşmıyor emmeye özellikle sağ göğsümü emmek istemiyor çok fazla son günlerde iyice sağ göğsü reddetmeye başladı benimde aklıma burda ki post geldi tadına baktım ve sütüm çok tuzlu sağıyorum ama çok fazla gelmiyor banyoda çok sağım yapıyorum tam düzelmiştir heralde diyorum yine geçmiyor 😢😢 Akıl verir misiniz bana ne yapmam gerek sağımla olmuyor mastit olucam bu gidişle 😢😢😢