Kızlar her yolu denediğimi düşünüyorum ama yine de bi çare sorayım dedim 3 aylık olana kadar sütlerim eşofmanlarıma akar sürekli kıyafet değiştirirdim aşırı sütüm vardı aptal gibi dolaba atmadım hep böyle gşder sandım reglim düzene girdi ve şak diye sütüm gitti artık en fazla 40 ml çıkıyor sütüm formül mama kullanıyoruz çok üzgünüm bitiğim bu konuda
Yeşillik rezene pekmez tahin çaylar 5 ltre su içiyorum malt içecekler protein beslenme her şeyi yapıyorum ama artmıyor sütüm lütfen sizde işe yatayıp bi de bunu yap dediğiniz bi tavsiyeniz var mı ??