Merhaba güzel anneler benim durumumda olan anneler var mı bilmiyorum ama kızım 14 Nisan doğumlu yarın tam 10 aylık oluyor son bir aydır uyku düzeni kalmadı sürekli ağlıyor uykusundan uyanıyor ellerini bağlayacak şekilde yarım kundak yapıyorum öyle uyuyor yoksa emziği ağzından çıkarıp atıyor elleriyle kendini uyandırıyor birkaç kere kundaksız uyutmayi denedim hatta dün akşam ayağımda salladım kundaksız beşiğine koydum yarım saat sonra geri uyandı Uyanış o Uyanış sürekli sağ sol hareket halinde bir baktım oturağına gelmiş gözleri yarı açık yarı kapalı çok tuhaf bir geceydi sabaha kadar gram uyumadı desem yeridir sürekli hareket halindeydi artık en son tekrar kundak yapmak zorunda kaldım Sabah daldı en son uykuyu doktora götüreceğim yarın diş mi zorluyor acaba diye ama görünürde işte Yok ya da belirtisi de yok kolik bebek olduğu için küçükken piş piş beyaz gürültü sesi ile uyuyor beşiğinde aparat var sallamak için o şekil uyuyor tavsiyesi olan varmii uyku eğitimi nasıl vermeliyim??