Minikkusuumm 3 yaşındaki oğlum konuşamıyor herhangi bi teşhiside yok özel terapist geliyor eve ama artık bütçemizi zorluyor bu raporu alıp rehabilitasyon merkezlerine gitsek yetişkinlik zamanlarında karşısına çıkar mı bilgisi olan varmı
Fasulye12 Minikkusuumm konuşma problemi ortadan kalkınca tekrar heyet raporu alıyorsunuz. Çözgerinde özel gereksinimi yoktur diye çıkıyor ama illa kurcalayan biri çıkarsa önceki raporları sisteminde durur. Destek eğitim raporu bu arada adı.
Ygtoglm-- Minikkusuumm aynı durum bi arkadaşımda vardı . Geri sildirdi ama . Karşısına cıkmayacakmıs öyle denilmiş .
nuroner Minikkusuumm rapor silinir evet ama ilerde askerlik polis vb durumlarda karşısına çıkıyor çocuğun bu raporlar
Fasulye12 Minikkusuumm benim kızımda da gelişimsel kon. ve dil boz. var ama seneye eylüle kadar bekliycem kendim de çalıştırabilirim .