Arkadaşlar ben uyku eğitimi aldım 2 ay önce falan ama eğitim denmez ağlatarak uyutmaya karşıyım danışmanlık aldım diyelim saatleri düzenledik yine destekli uyutuyorum kızımı zaten. Ancak çözüm bulamadığım bir konu var eğitmende buna çözüm bulamamıştı.kızımı gece uykusuna yatırıyorum baya fazla ağlıyor uyurken ayağımda sallıyorum neyse dalıyor sonrasında hiç sekmez tam olarak 30. Dkda tekrar uyanıp ağlamaya başlıyor uyku döngüsünde uyanıyor biliyorum fakat uykuya geri dönene kadar da çoook ağlıyor var mı ya bunu yaşayan çözüm bulan?