iki_prens_annesi_ Bu marketlerde satılıyor ya pınar marka içim marka vs hani onlardan bahsediyorum veren var mı mamayı azaltıp onunla devam etmek istiyorum da
livanurvealpinannesi61 iki_prens_annesi_ onlar sağlıklı değil içinde şeker ve inek sütü var anne sütü yada formül mama alıyorsa yeterli
iki_prens_annesi_ livanurvealpinannesi61 formül mama alıyor anne sütü almıyor maalesef gece çok uyanıyor mama için gün içinde hiç aramaz ama gece çok mAma içer
muhmomy Ben 2-3 ay kadar kullandım. Sonrasında günlük sütlere geçtim. Atatürk orman çiftliğinin günlük sütleri daha yararlı. İçinde koruyucu madde yok. Doktorumuza sorduğumda o da günlük sütleri önerdi. Mama kullanıyorsa mama dan devam edin ama
iki_prens_annesi_ muhmomy evet mama kullanıyor bugün bı kere denedim 30 CC kadar içti sanırım tadını beğenmedi