Kızlar bebeğim mama sandalyesinde oturduğu ilk günden beri eline verdiğimiz herşeyi yere atıyor oyuncaklarını suluğunu yemeğini. 11 aylık şu an ay nasıl vazgeçirecem bundan çözemedim suyunu içiyor direkt yere atıyor yemeğinden eliyle bir parça ısırıyor hemen yere atıyor var mıdır bunun bir çözümü ya da bu konuda deneyimi olan fikri olan varsa ne olur yazsın