Dışarı dahi çıkmak istemeyen bebeğim için çok ağlamış, evde çok bunalmıştım. 7.aya girmek üzereyiz ve 3.denemem arabada giderken uyuyor. Bir post daha açmıştım benimle aynı anneler vardı Aşırı sese duyarlı bir bebeğim olduğu için çıt sesine uyanıyordu ve beyaz gürültü de işe yaramıyordu Zamanla geçecek demişlerdi ve gerçekten azalıyor. Sallamadan uyumaya başlayan bebeğim duruyoruz bu şekilde ve uyanmıyor Etrafımız hep çam olduğu için daha da güzel uyuyor. ( Horoz sesi hariç :) Az önce bir horoz kovaladım 😂😂😂 ) . Burada benzer konulardan bıkıp yazmayan anneler var ama her şeye rağmen destek olmaya devam eden anneler de var. Sözleri içimi rahatlatan bir gün geçeceğine inancımı artıran. Ben de bu postu bebeği dışarda durmayan, sallamadan uyumayan anneler için atıyorum. Umudunuzu kaybetmeyin 🤗
