mr-ege Doğum yapalı 8 ay oldu ve ben o iz önleyici kremi çok az kullandım(aşırı pişmanım…) ve gayet belirgin kahverengi bir iz var. Geçiyor mu arkadaşlar zamanla ?
Gokyuzumm mr-ege birazda cilt yapısına bağlı düzenli olarak kullanımda aşırı belirgin olanı da biliyorum.hic kullanmadan doğru düzgün izi belli olmayan İsa gördüm 😅
merve_kaya18 ya bende 3 ay önce sezeryan oldum kremin adı ney söyler misiniz bi de tam sezeryanin üzerinde uyusukluk var ne zaman geçerki
mr-ege merve_kaya18 CONTRACTUBEX Adı. Günde 2 kez , 2 tabaka sürülmeli. Doktorum önermişti ben ahmaklık ettim :)
mr-ege merve_kaya18 benim 8 ay oldu uyuşukluk hala var. Sanırım birkaç yıla sadece kesik çizgisinde hissizlik kalıyor ablam demişti
mr-ege serife5712 kikiroz21 CONTRACTUBEX Kremin adı. Doğum doktorum vermişti, sabah akşam düzenli sür demişti. İki katman şeklinde.
Ucansupurge mr-ege 2,5yil oldu sezeryan olalı silik beyaz bir iz var dikkatli bakınca görünüyor. Hiç birşey kullanmadım. Ne zaman beyaza döndü inan hatırlamıyorum bile çok onemsemedim açıkçası.