isabella Bu siteden alışveriş yapan var mı ürünleri kaliteli mi alışveriş yapmak istiyorum fiyatı Uygun geldi ama emin olamadım
asrinhatasi isabella çok aman aman bir kalitesi yok. Ben açığım ordan 1kere alışveriş yaptım. Trençkot beğenmiştim aldım ama astarı yoktu mesela.
2022anne isabella ben gecen sene alışveriş yaptım kaliteli ürünleri yok maalesef hiç rahat değil kullanamıyorum suan da . Ama pazarium sitesinden alışveriş yapıyorum kaliteli ve güzel ürünleri var fiyat olarak da gayet uygun
Ebruacr isabella triko takım aldım geçen ay bide kazak aldım gayet iyi geldi beğendim yıkadım hiç bişey olmadi
Ruzgarmommy isabella ben yapmadım ama çevremde yapan kişiler var kuzenlerim ve arkadaşım ürünleri gayet iyi diyorlar ama vaovv derecede kaliteli değil
kevser0 isabella ablam bir ürün almıştı güzel duruyordu ürün ama kaliteli degıl öyle aman aman degıl yani
Lahmacunayran isabella fiyat iyi ama öyle aman aman bı kalitesi yok ve hemen tüylenme yapıyor fazla önermem