Merhaba arkadaşlar,
Bir yaşına dek kızım için pedia d3 kullanıyordum günde üç damla. Sonrasında aklıma geldikçe güneşe çıkmadığı zamanlarda kullandım. Şimdi kızım 26 aylık ve havalar kapalı malum. Günlük kullanım dozu ne olmalı bi de önerebileceğiniz içeriği temiz bi d vitamini var mıdır? Teşekkürler şimdiden