Gceylan Kızlar normalde yasmin kullanıyorum ama 350 tl olmuş var mı biraz daha uygun fiyatlı kullandığınız doğum kontrol hapı
NewMomm1 Gceylan cezaretta mı ne onu kullanıyorum ismi tam doğru yazdım mı acaba😂😂😂 250 tl falandı galiba yanlış hatırlamıyorsam
nehirsude0 NewMomm1 😅😅o nasıl isim kız birşey sorcam doğum kontrol hapı kilo aldırıyor mu😂konudan bagimsiz
nehirsude0 NewMomm1 benden iyiymissdin yine kız 50 olsam dua edecem😅😂aldirsaudi hiç dusunmezdim fiystini uzuldum😅
nehirsude0 NewMomm1 😂😂bebeğimin ablası sanıyorlar ama beni canımı çok sıkıyo bu belki ilerde hoşuma gider hjhjhhhj çıtir anneleriz😋
NewMomm1 Allahkahretmesin1 Yasmin hiç kullanmadım ki ben evlendim evleneli hamileyim kız gözüm anca açıldı tek kişi yaşamak nedir unutmuştum hahahahaha 1 aylık
Allahkahretmesin1 NewMomm1 ALLAHIM SEN KORU cmksmfld kutu bitince hiç bırakmadan yeni kutuya mı başlıyorsun ay çok soru sordum ama reglin kaçıncı günü başladın 😅
Kuzeybabyy NewMomm1 sen bensin😀😀 dört yılda iki bebek doğurdum 😀 hayatım hep hamilelikten oluşuyormuş gibi. Bende cerazette kullanıyorum annem aile hekimine yazdırıyor bi tane devletin karşıladığı Doğum kontrol hapı var
NewMomm1 Allahkahretmesin1 bende yeni başladım eczaneye sordum bırakmadan ful devam regl olmadan başladım
Allahkahretmesin1 happymomk yukarda arkadaş regl olmadan başladım diyor ara vermeden kullanılacak diyor kafam karıştı şimdi 🤦♀️