demir1717 Sultan34 Benim ki 10 günlük ve gaz çıkarttığında olsun kaka yaptığında filan kokuyor. İlk 3-4 gün kokmuyordu sonra koku başladı normal olarak. Endişe etmeyin ☺️
DerenGrkemYetiker Sultan34 ayy canım ilahi ya kokacak tabi 😂😂 sen bir de ilerde ek gıdaya geçtikten sonra kokuyu gör 😂😂😂
Ennur Sultan34 Öyle bi kokuyokü hemdee 😂😂 benim kayınvalidem ilk doğduğunda kokuyo dediğimde üşütmüştür bebeğin kakası kokmaz dedi 3 aylık oldu şimdi daha kötü kokuyo 3 aydır üşütmüş olamaz sonuçta bence kokuyor takma kafana 😁
Sultan34 umay1520 hahahahha😀😀😀 bazilri 6 aydan sonra kokmaya basladr dedi aklma dustu zaten acemiyim korkuyorm ister istemez ya
Hlyafsr22 Sultan34 benim kızımızda kokuyor hatta şaşıyorum ilk zamanlar nasıl kokar bebeksin sen diye😂
bprensimmm Sultan34 bnimde yeni kokmaya başladı 4 aylik oldu bugüne kadar hiç kokmuyodu🤣 açıkçası bu işi hiç sevmedim lesss🤣🤣🤣🤣
Sultan34 [bilinmeyen] emzirirken cok terkiyo kafasi biyiklari falan yani byik bolgesi 😀 acaba bu normal mi ya hcbsy bilmemek cok zor
Slalaylau Sultan34 benim bebeğim eylülde doğdu öyle yaz sıcağında değil ama ilk zamanlar başı terliyordu emzirirken normal yani bi süre sonra alışınca geçer merak etme
Sultan34 [bilinmeyen] kakasi sari bn severken kakasini yedgm flan dyorum esim geliyo kokluyo hayatm bu eksimtirak kokuya ragmen mi dyo o bile😀🙈
MSG102915 [bilinmeyen] başlıktan sonra bide buna güldüm sana baya bi sesli güldüm. 😂 😂 😂 😂 Benim eşimde diyo aynısını hatta bazen benim kucağımda gaz çıkarınca eşim dönüp bana bakıyor hanginiz yaptı doğruyu söyle bi bebek bu kadar gürültülü yapamaz çocuğuma iftira atma diyor. Benim kızım kolik o yüzden fazla gaz çıkarıyor ben bile kendimden şüpheleniyorum bazen. 😂 😂