Kızlar selam,oğlum 2 bucuk yaşında ne ben ne babası asla vurma, acıtma, bagırma gibi şeyler bu zamana dek yapmadık. Ama bir şey olunca (kırdıgı, yırttığı, bozduğu) fln aaa naptın ddediğimde yanına gidince refleks olarak elini kafasına götürüyor. Çok üzülüyorum ve dışardan da Yanlış anlaşılmasından çekiniyorum kimsenin vurduğu fln yok neden böyle acaba?