Merhaba oğlum 37 aylık 27 Aralık’ta kendi isteği ile bezi bıraktık geldi anne çiş dedi o günden beri klozete yapıyor ama kakasını altına yapıyor asla söylemiyor kakasindan korkma demeyin öyle korkma ağlama belirtisi asla yok WC de oyunlar oyandik kaka kitapları okuduk konuşuyoruz da anlıyor ama kakayi bir köşeye geçip ısrarla altına yapıyor hiç wc yapmadı daha delirmek üzereyim nasıl bir yol izlemeliyim aglicam artık 😭😭