Htchc benim kızım tereyağını ekmeksiz çay kaşığıyla 2-3 kaşık yer. Diş döneminde de her zamanki terörünü estirir. Şu an öyleyiz mesela. 16 aylık. Su istiyor ağlıyor. Su veriyorum verdim diye ergen gibi koşup kendini koltuğa atıp ağlıyor. Hiçbir artısını görmedim. Ama tetagil iyi geliyor. Taze soğanın beyazı da