Pisi Ayben de bu sıralar çok şükür tekrardan okumalara başladım. Okulda her gün 1 saat okuma saatimiz var çok iyi geliyor bir de ben zaten Türkçe öğretmeniyim mecbur haftada bir saat okuma dersi yapıyorum çok işe yaradı düzenimi oturtturdum sayılır. Şimdilik Minyeli Abdullah’ı okuyorum bugün biter sonrası Allah kerim