Kzlar bebeğim 6 aylık oldu baslarda sütüm taşıyordu sonra ağır kolik döneminde beslenmek dinlenememek uyuyamama vs bu nedenlerden sütüm azaldı bu zamana kadar yeterki alsın diye hep sagdim çok açken emiyor da ama artık sağınca bitti gibi bir şey damla damla biri hiç yok zaten aktif emmiyor artık mama meme ilerledim hep bu zamana kadar ama işte artık günde bir iki kez biraz emiyo sonra bırakıyor sagarak bir iki ttali kaşığı içsin diyorum yani bunun bebeğime faydası varsa cidden hiç sorun değil ama göğsümü de çok hirpaladim inek gibi hissediyorum keşke gelse de versem yavruma ama işte bu kadar geliyo ve yok denecek kadar az kesmeli miyim yoksa bir damlası bile faydalı mıdır ona bilmiyorum 😥