Bakbenanneoldum Merhaba bebeğim 2 ay 5 günlük . Perşembe günü asılarını yaptırmıstık perşembe cuma bişey olmadı atesi hep 37 ydi. Cumartesi ve pazar günü çok ağladı ama ben atesi ilk iki gün olmadığı için asıyı tamamen unuttum gazdan sandım dün yaptırdık sonra birden atesi 38.5 a kadar yükseldi hemen calpol verdim düştü ama geri coktı düşüp cıktı öyle devam etti en sonunda 38 de kalınca hastaneye götürdük grip oldu sandım doktor gazı var dedi lavman gibi bişi yaptı gönderdi. Bütün gece ateşi düştü çıktı derken hala atesşi var ve cok halsiz. 😩 neden böyle oldu ilk üç gün olmuyo muydu ates . Cok korkuyorum böyle kalmaz dimi hiç gözünü bile açamıyor:((
nuroner Bakbenanneoldum enfeksiyon vs olabilir mii? Aşının ateşi bu kadar gün sonra olmaz diye düşünüyorum . Çocuk doktorunuzu arayın bence bi
nuroner Bakbenanneoldum belki şuan salgın olan bulaşıcılardan biri olabilir diye düşündüm ama bilmiyorum dediğim gibi aşı ilk 2gün falan ateş yapar diye düşünüyorum
isufumveben Bakbenanneoldum normal bir çocuk doktoruna görünün kan tahlilinde çıkar zaten enfeksiyonsa. Bence enfeksiyon olabilir
Bakbenanneoldum isufumveben kakasına baktı solunumuna ciğerlerin baktı bişey bulamadı enfeksiyon riskinden bile bahsetmedi.
Bakbenanneoldum Resmen doktora götürelim dedim dün diye suclu oldum cünkü doktor gazı var dedi gönderdi. Randevu aldım bugün götürmedi eşim ya of gerçekten ağlicam
isufumveben Bakbenanneoldum çok küçük ateş enfeksiyondan çıkar baya yükselmis bir de başka doktora gidin bence
ttrck Bizde 2 aylık olamadan covid geçirmiştik bebeğim ateşi 36 saat düşmedi, solunumu iyiyse 38 lere çıkmıyorsa bol bol emzir, ama 38 leri geçiyorsa hastaneye gitmekte fayda var
naznasel Bakbenanneoldum yatırıyorlar kızım 70 günlükken ateşi vardı boğaz enfeksiyon var dedi yatış verdi ateşi düştü kan t idrar temiz çıkınca 2 günde çıktık