Bebeğim şuan 6 aylık ve hep yüzüstüne 2 aylıktan beri gazliydi öyle uyuyordu bı tek rahatça. Şimdide dönmeyi öğrendiğinde veri uyaniiken de hep yüzüstüne dönüp öyle kalıyor genelde bı sakıncası olur mu ne bilim kalbine falan zararlı olmaz mı bu kadar😟