butterflyxxx adına tepki veriyor muydu acaba beinmmkızım bu ara ismine pek tepki vermemeye başladı evde telefon tv yok izlemiyoruz..Sürekli etkinlik yaptırmaya çalışıyoruz.Çiçek,kurbağa kedi ayı,civciv,elma,anne,baba,abi,etkinlik kitaplarında gördüklerini söyler,taklit eder,ama bay bay yap derim yapmaz bi oyuncağı gösteririm bu şekilde yap derim yapar hemen,bir kaç şarkıyı söyler,çok kafam karışık psikiyatriye götürdüm 3 ay önce normal dedi eğer gelişme olmazsa tekrar getirin dedi yine götüreceğim.Ga çocuğun zamanında konuşamamadı ne zormuş.Diğer kızım da hiç yaşamadım böyle şeyler.