Aminehumamoms valla ben altinciym en iyisi altin eşimde dolar alıyor bankadan borcumuz olmadığı için çok şükür birikim yapıyoruz. Paranın değeri yok altın almak en mantıklısı. Mesela bankada birikim var faizde 64 bin faiz olmuştu çektim hepsine altın aldım geçen gün. Maaştan da her ay 10 bin falan ayırıp dolar alıyor eşim. Sonra onuda altına çeviriyoruz 10 bini geçince dün 2 çeyrek 3 gram aldım 11bin küsürdü. Kuyumcu marttan sonra altın çok yükselecek diyo. Çocukların geleceği için birikim mecburi ülkenin hali ortada şimdi yapmazsak ileride hiç yapamayiz