Sumeyye1 Arkadaşlar merhaba, bebeğim 4 aylık yaklaşık 2 aydır sadece göbeğinde kızarıklıklar var pütür pütür derisi nemlendirmemizi söylediler fakat hergun yaglamamiza rağmen geçmedi. Basına gelen var mı ne yapmam gerek 😥
Weewe Sumeyye1 egzama olabilir. Beneklerde sık görülüyormuş. Oğlumda ufak bir bölge kızarık pütürlüydü, krem verdi doktor yeni başladık bakalım. adını yazmıyorum çünkü tavsiyem doktora gösterin, göstermeden öneriye göre krem kullanmayın.
Sumeyye1 Weewe nemlendirici kullanıyordum ama doktora bi gostereyim sanki ilk zamana göre yayıldı gibi. Teşekkür ederim 😊