Ben 11 ay boyunca asla sallamadım .kimseyede sallattırmadım. Ta ki memlekete kayınvalidemin yanına gidene kadar. Onada asla müsade etmedim ama nitekim bir kaza geçirdim ayağim alçiya alındı . Zaten sürekli salla salla diye kafamı ütülüyordu. .onada gün doğdu.Bende kendileri uyuyor neden sallıyayım diyordum herzaman.yok bebekler sallanmak ister derdi . Ne bilsin bebek sallanmayı , neye aliştirrsan hep öyle gider. Ama el mecbur ayağa kalkıp cocuklara bakamadım için mecbur kaldım . Her neyse 11 ay boyunca sallamadan uyuyan cocuklarım , sallama müpdelası olmuştu. Kaynanam muradına erdi. Ben iyileştim . Tatilimiz bitti evimize döndük . 4 ay boyunca öğlen ve aksam uykusunda hep sallanmak istediler. 8 saat uykusuz kaldıkları bile oldu ama sallanmadan asla uyumadılar. Geceleri sık sık uyanmaya başladılar. Ve kendileri uykuya dalamadığı için saatlerce geceleride sallıyordum. Birisi uyanıyordu 2 saat sallayıp uyutuyordum . Tam yatıcam derken hadi bakalım diğeri ağlayarak uyanıyordu . Onuda salla 2 saat ve sabah oluyordu://sallanarak uyuduğu için gecede uyanınca sallanarak uyanmayı bekliyordı. ben bitmiş tükenmiş olarak güne başlıyordum . Eşimde tabiki yardımcı oluyordu ama oda 3 vardiye çalişiyor. En sonunda canıma tak etti . 14 aylıklar şuan da , sanki büyük insan gibi karşıma otutturup sallanmaya artık ihtiyacınız yok siz büyüdünüz , kendiniz uyuyabilicek kadar kocaman oldunuz diye söylendim . Ben uyuyana kadar yanınızdayim dedim . Anlasalarda anlamasalarda uzun uzun konuştum . Daha sora kendimi de şartlandirdim . Ne olursa olsun gece gündüz de uyumasalar da asla pes etmicektim . Eşimede karısmamasını söyledim çünkü ağlayınca kıyamıyor sallamak istiyordu. Sora anlıcanız şu 3 gündür sallamıyorum . Ve umudu kestiler zannedersemmm artıkkkk sallamayı 3 günde bıraktık işallahhh.