Lina2007 örümcek mantıklı oğlumda öyleydi örümcekle özgür oluyolar, enerji atıyolar. Kullanmayın diyorlar ama günde toplam 1 saat anca binmenin Bi zararı olmaz bence 2 3 ay kullandı sonra oturma yeri yırtıldı neyse dedim manayla örümceği de bıraktık 😁😁