15 aylık bebeğim var emziriyorum ama artık sıkıldım regl olmaktan doktorlarda emzirdigin için düzensiz olabilir diyor eve gonderiyor. Ama gerçekten vücudum artık yorgun düştü 7 şubatta bitti reglim bugün 14 şubat tekrar başladı böyle olan var mı gerçekten emzirmeyle mı alakalı? Bu arada doğum kontrol habi kullanıyorum düzelsin diye ama işe yaramıyor