Kızlar bebeğim 3 aylık 1. Ayından beri hırıltı ve balgamı var burnu hep tıkalı özellikle geceleri😭her şeyi denedik her gün serum ve aspiratörle burnunu temizliyorum hava da verdik ama sürekli tekrarlıyor. Doktor alerjik dedi ilerlemesin diyor ama elimden bir şey gelmiyor geçmiyor bir türlü. Kusması çok ve emerken karnından gurul gurul sesler geliyor kaka mukuslu. Konağı her gün tekrarlıyor. Doktor diyet vermedi sütün azalır diye. Ne önerirsiniz zamanla geçiyor mu çok korkuyorum😭 bir de sütüm tazyikli arada tıkanıyor genzine kaçıyor ondan olabilir mi? Burnunu temizlediğimde aspiratöre hep beyaz şeyler geliyor sümük gibi değil