Kızım 5 aylık bu aralar çok hareketlenmeye başladı özellikle gün içinde kanat çırpma hareketi çok fazla yapıyor ınternete baktıgımda otizm belirtisi olabilir diye yazdı sizinde bebekleriniz böyle mi etrafımda hiç küçük bebek yok gözlemleme şansım olmadı herşeyi googledan bakıyoruz böyle şeyler çıkıncada içim içimi yiyor lütfen cevap